یه حس عجیب🤔

یه حس عجیبی دارم ک مثلا یه نفر از فامیل دور یا دوستان و هم مدرسه ای هامو ک خیلی ارتباطی باهاشون نداشتمو توی خیابون ببینم فک میکنم اینا منو نمیشناسن 😂😂ولی در یک حرکت تاکتیکی میگن سلام ..یا خیلی عمیق نگاه میکنن ..خیلی عمیق 😂


یا مثلا چند ماه ک میگذره ی نفرو میبینم توقع دارم منو دیگه نشناسه 😂😂



یه الرژی شدید هم به روبوسی با افرادی که برای بار اول میبینمشون دارم 


یا ترس یا فوبیاس نمیدونم مثلا طرف ی قدم بیاد طرفم منم فقط ی قدم میرم جلو بعد میترسم جلو تر برم ک ی وقت منو نبوسه 

تا حالا چند تا از دوستای همسری علنا ب همسری گفتن خانومم میخواسته با خانومت روبوسی کنه ...ولی خانومت نیومده جلو 😑

خب لامصب بوس غریبه برا من ریسکه ممکنه برم جلو طرف نخواد ببوسه 😒


نمیشد من تو اروپا بدنیا بیام ...ک حداکثر ب طرف مقابل ی دست بدم؟😂


_)هوای ابریو خیلی دوس دارم چون میشه ی دل سیر خوابید

تازه کیفیت عکسام تو این هوا بهتر میشن😁



۳ نظر ۳ موافق ۰ مخالف
میم . الف
۲۱ بهمن ۱۸:۳۴
روبوسی واقعا ریسکِ چون احتمالِ ضایع شدن خیلی زیاده! 😂
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
درباره من
آنـگـــاھ کِـــہ درون ذِهـن بِـــکـــرم یـک دانِـــــہ گَـــنـــدم جــــوانـــہ زد
پیوندهای روزانه
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان