لباس به سبک تارزان

چون از بچگی ..مرد تو خونمون نبود همیشه لنگ لخت میخوابیدم اگه لباس تنم بود خفگیم میکرد بشدت ...


اگه مجبور میشدم شلوار بپوشم باید پاچه هاشو تا میکردم میزدم بالا 


تابستونو زمستونم نداشت ...‌


یه روز تو اتاقم بودم هندزفریم با صدای خیلی بلند توی گوشم ....

یه تاپ با یه شرت تنم بود و دیگر هیچ ..

یهو تصمیم گرفتم برم تو حال ...

رفتم دیدم خواهرم داره بال بال میزنه ...نگا کردم ...اونورو ...دیدم نجار اومده داره پایه مبل و درست میکنه ...ب سرعت ۰ در هزار رفتم تو اتاق ...

😂ولی فک نکنم فایده داشته باشه با اون شرت قرمزی ک من پوشیده بودم اگه نمیخواس نگا کنه هم چشش افتاده بود ۱۰۰%


ولی همسر جان بشدت از لباسای لختی بدش میاد .😶


و تاکید میکنه لباسای لختی باعث میشن زن ب نظر مرد ینکنواخت بیاد


و تا الان ی دوس باری مجبورم کرده لباسای اونو بپوشم ...😂


🙄فردا جلسه دوم رانندگیمه


میخوام با همسری بریم دندون پزشکی


ال سی دی گوشی همسری ترکید😂


۳ نظر ۳ موافق ۰ مخالف
جناب دچار
۲۳ بهمن ۰۹:۵۸
خوندنش هم همینه
چه برسه به نجار بی نوا 🙈
Niilgoon . Ta
۲۵ بهمن ۲۳:۰۰
منم دگ عادتمع باید با شلوارک و تیشرت بگردم مخصوصا باشگاه هم ک میرم دگ اُپن ترم خخخ
موفق باشی
محمد علیزاده
۲۸ بهمن ۱۴:۲۶
لطفا من را دنبال کنید تا تبادل لینک کنیم
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
درباره من
آنـگـــاھ کِـــہ درون ذِهـن بِـــکـــرم یـک دانِـــــہ گَـــنـــدم جــــوانـــہ زد
پیوندهای روزانه
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان