تجدید خاطره

امروز ی قراری گزاشتیم با اقامون رفتیم کبابی ک برا اولین بار رفتیم 
کلا فقط بخاطر کباب رفتیم
😀هیچی کبابیه بعد از ی روستاس وووی چ برفی اومده بود 
کلی عکس توی برف و از این داستانا 
ی کباب توریم ب نیت اولین کباب توری ک کنار هم خوردیم زدیم تو رگ 
تو راهم با رعایت حقوق همدیگه ب انواع موزیک های بندری و ارکستی مورد علاقه عاقوم (خودش نوازنده کیبورده)

و انواع ریمیکس های دوپس دوپس من و دادن اونواع قر توی مسیر پرداختیم😂
۳ نظر ۳ موافق ۰ مخالف
سپهر صادقی
۲۱ بهمن ۰۲:۵۷
خوش میگذره ها :)
روزگار به کامه

پاسخ :

عی بگی نگی بعد سختیای ک من کشیدم ی ذره خوشی حقمه ؟مگه نه؟😂
شاخه سیب
۲۱ بهمن ۰۳:۰۸
سلام
چه بامزه! تا حالا کباب توری نخوردم!
من انواع کباب ها رو امتحان کردم ولی تا حالا اسم کباب توری رو نشنیده بودم! الان میمیرم! مجموعه کباب خوریم ناقصه! هی وایی من!!

پاسخ :

عزیز توری همون کوبیده س است بجای سیخ میزارنش توی توری 😂
خخخخخ مجموعه ت کامله خیالت تخت

سپهر صادقی
۲۱ بهمن ۰۳:۳۵
بر منکرش :)

پاسخ :

مخلصیم
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
درباره من
آنـگـــاھ کِـــہ درون ذِهـن بِـــکـــرم یـک دانِـــــہ گَـــنـــدم جــــوانـــہ زد
پیوندهای روزانه
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان