رهایی از بند محدودیت ها

خب تصمیم گرفتم یخورده خودمو ازاد تر بزارم دریچه ذهنمو باز تر کنم ... همسرم ..واقعا نمیدونم چشه و چرا ..اخلاق خیلی خاص داره ...

وب قبلم فقط شده بود گله و شکایت از زندگیم ولی ..گفتم ی وب جدید بسازم و قشنگیای زندگیو ببینم خب پس همین اول راه ی چیزایی میگم و دیگه هیچ توضیحی نمیدم 

من همسرم خیلی حساسه 

واختلافاتمونم خیلی زیاد ولی خب امیدوارم رفع بشه


ولی خب الان خیلی بهتر محدودیتامو گذاشته کنار ...

دیگه مجبور ب رفت و امد با ادمایی ک دوسشون ندارم منو نمیکنه ...

اعتمادش بیشتر شده بهم ...


نمیدونم زندگیمون چرا روزای خوبش کمتر از بدشن ...


شاید توقع من زیاده که همه چی یهو عوض شه 


ولی من سعی کردم توی مزرعه ذهنم هربار یه ایده ی نو برا بهتر شدن زندگیم بکارم 


تا هر روز ی جوونه ی امید از دل ذهنم در بیاد 


تا ی روزی ب همه اونایی ک منتظرن از هم بپاشیم بگم ما سبز سبزیم🌿

۰ نظر ۱ موافق ۰ مخالف
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
درباره من
آنـگـــاھ کِـــہ درون ذِهـن بِـــکـــرم یـک دانِـــــہ گَـــنـــدم جــــوانـــہ زد
پیوندهای روزانه
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان